ZÁSADY POUŽÍVANIA OFFERHUBU SPOLOČNOSTI BMW
I. PREDMET
- Tieto pravidlá („Pravidlá“) obsahujú podmienky používania internetovej platformy („Centrum ponúk skupiny BMW“) vyvinutej a spravovanej spoločnosťou BMW Slovenská republika s. r. o., so sídlom Karadžičova 8, 821 08 Bratislava, IČO: 51 112 736, zapísanej v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č.: 122411/B, DIČ: 2120591066, e-mail: zakaznicky.servis.sk@bmw.com, tel. č.: +421 (2) 60 20 20 80 („BMW“) zo strany Zákazníka (ako je definovaný v článku I.2 nižšie). Centrum ponúk skupiny BMW umožňuje Zákazníkom možnosť vytvorenia rezervácie („Rezervácia“) nových a použitých vozidiel značky „BMW“ a „MINI“ a „motocyklov BMW (BMW Motorrad“) („Vozidlá“) ponúkaných partnermi spoločnosti BMW („Predávajúci“) pre účely Rezervácie v Centre ponúk skupiny BMW a tiež využívanie ďalších funkcií poskytovaných spoločnosťou BMW (ktorých príklady sú uvedené v článku II.1. nižšie).
- Zákazník je (i) fyzická osoba používajúca Centrum ponúk skupiny BMW na účely priamo nesúvisiace s jeho obchodnou alebo profesionálnou činnosťou, takže je z hľadiska slovenského právneho poriadku spotrebiteľom, alebo (ii) spoločnosť alebo fyzická osoba – podnikateľ.
- Pravidlá pre Rezerváciu - ktorá je zmluvou medzi Zákazníkom a Predávajúcim - sú Zákazníkovi poskytnuté samostatne pred zadaním Rezervácie a musia byť prijaté Zákazníkom, aby si mohol rezervovať Vozidlo v Centre ponúk skupiny BMW. BMW nie je stranou rezervačnej zmluvy (predmetom ktorej je Rezervácia) ani akejkoľvek následnej kúpnej zmluvy medzi Zákazníkom a Predávajúcim. Správca Centra ponúk skupiny BMW sa považuje za poskytovateľa služieb informačnej spoločnosti podľa zákona o elektronickom obchode; jeho činnosti podľa tohto zákona podliehajú dohľadu Slovenskej obchodnej inšpekcie.
II. CHARAKTERISTIKA CENTRA PONÚK SKUPINY BMW
1. Centrum ponúk skupiny BMW je online databázou, prostredníctvom ktorej môžu Zákazníci získavať informácie o Vozidlách, ktoré Predávajúci ponúkajú a môžu si rezervovať Vozidlo, ktoré si vyberú, ako aj využívať ďalšie funkcie poskytované spoločnosťou BMW. Centrum ponúk skupiny BMW môže Zákazníkovi poskytnúť napríklad nasledujúce možnosti:
1.1. Vybrať si a označiť Vozidlo, ktoré si Zákazník praje rezervovať;
1.2. Označiť doplnkové služby vo vzťahu k Vozidlu, o ktoré má Zákazník záujem, ak Centrum ponúk skupiny BMW o týchto službách obsahuje informácie;
1.3. Zvoliť preferovaný spôsob dodania Vozidiel a ich dodacie podmienky (prevzatie Vozidla zo skladu príslušného Predávajúceho alebo dodanie Vozidla na adresu uvedenú Zákazníkom);
1.4. Zvoliť preferovaný spôsob platby ceny Vozidla a platobné podmienky;
1.5. Poskytnúť osobné údaje súvisiace s vytvorením Rezervácie;
1.6. Schváliť Rezerváciu a odoslať ju spolu s horeuvedenými informáciami;
1.7. Prijímať všetky potrebné informácie o Vozidlách a službách, ktoré sa cez Centrum ponúk skupiny BMW ponúkajú;
1.8. Prijímať informácie o nových tovaroch a službách ponúkaných cez Centrum ponúk skupiny BMW;
1.9. Uložiť informácie o vybraných Vozidlách formou obľúbených položiek alebo uložiť vyhľadávania využité Zákazníkom;
1.10. Kontrolovať Rezerváciu vytvorenú Zákazníkom a jej stav.
BMW môže pridať nové funkcie na Centrum ponúk skupiny BMW alebo odstrániť takéto funkcie.
2. Má sa za to, že elektronické vyhlásenia, ktoré Zákazník vykoná prostredníctvom Centra ponúk skupiny BMW, vydáva osoba uvedená v údajoch poskytnutých Zákazníkom pri vypĺňaní registrácie a/alebo zadávaní Rezervácie.
III. POUŽÍVANIE CENTRA PONÚK SKUPINY BMW
- Pre využívanie Centra ponúk skupiny BMW vo vzťahu ku všetkým službám, ktoré poskytuje, sa musí Zákazník zaregistrovať na portáli myBMW. Po vykonaní registrácie sa Zákazník prihlási do Centra ponúk skupiny BMW zadaním svojho zvoleného prihlasovacieho mena pre skupinu BMW.
- Na používanie Centra ponúk skupiny BMW je potrebné mať počítač s internetovým pripojením a aktuálnu verziu internetového prehliadača.
- Zákazník na Centre ponúk skupiny BMW nesmie poskytovať nezákonný obsah.
- Všetky sťažnosti na výkon Centra ponúk skupiny BMW možno podávať prostredníctvom kontaktného formulára na adrese https://www.bmw.sk/forms/rfc/rfc.html.
- Zákazník, ktorý je spotrebiteľom, má právo na alternatívne riešenie sporu („ARS“) prostredníctvom subjektov ARS podľa svojho výberu. Zákazník podáva návrh na začatie ARS príslušnému subjektu ARS zo zoznamu vedeného Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky: https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.
Požiadavky na začatie ARS sú spolu so vzorom návrhu na začatie uvedené v zákone o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov. Právo Zákazníka obrátiť sa na všeobecný súd tým nie je dotknuté.
- Používanie Centra ponúk skupiny BMW je bezplatné, Zákazník nesie len štandardné náklady určené poskytovateľmi zvolenej formy komunikácie (napr. telefón, internet, e-mail, kuriér a pod.).
IV. OSOBNÉ ÚDAJE
- Spoločnosť BMW Slovenská republika s. r. o., so sídlom Karadžičova 8, 821 08 Bratislava, IČO: 51 112 736, je prevádzkovateľom osobných údajov, ktoré poskytne Zákazník vo vzťahu k používaniu služieb informačnej spoločnosti, t.j. používaniu Centra ponúk skupiny BMW. Zákazník má právo žiadať prístup k osobným údajom, ktoré sa ho týkajú, právo žiadať ich opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania (za určitých podmienok), ako aj právo na prenosnosť údajov. Viac informácií o tom, ako spoločnosť BMW Slovenská republika s. r. o. spracúva osobné údaje Zákazníkov, nájdete tu.
- Predávajúci je prevádzkovateľom osobných údajov poskytnutých Zákazníkom na účely uzavretia a plnenia zmluvy uzatvorenej medzi Zákazníkom a Predávajúcim. Kontaktné údaje Predávajúceho sú k dispozícii v momente vytvorenia Rezervácie. Zákazník má právo žiadať prístup k osobným údajom, ktoré sa ho týkajú, právo žiadať ich opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania (za určitých podmienok), ako aj právo na prenosnosť údajov.